Kliknutím na Přijmout cookies dáváte souhlas s uložením vybraných cookies (nutné, preferenční, výkonnostní, marketingové). Cookies používáme pro lepší fungování našeho webu, měření jeho výkonnosti a cílení a personalizaci reklam. To jaké cookies budou uloženy, můžete svobodně rozhodnout pod tlačítkem Upravit nastavení.                            
Prohlášení o cookies.
                        
Řízení výkonu zaměstnanců
Naučíme Vás správně řídit a vyhodnocovat výkon vašich zaměstnanců
Máte někdy pocit, že vaše týmy nedosahují plného potenciálu? Že by kvalita služeb nebo produktů mohla být vyšší, ale nevíte, jak změnu systematicky nastartovat? A co hůř – bojíte se, že jakýkoli tlak na výkonnost naruší pohodu a loajalitu vašich lidí?
Tyto zdánlivě protichůdné cíle – vyšší výkon a vyšší spokojenost – jdou ve skutečnosti dokonale ruku v ruce. Problém často nespočívá v lidech, ale v zastaralém systému jejich vedení a hodnocení. V Ekotern servis s.r.o. věříme, že moderní řízení výkonu není o kontrole a strachu, ale o partnerství, rozvoji a společném úspěchu. A přesně to vás naučíme.
Proč přestat trestat a začít rozvíjet?
Zastaralé modely hodnocení, založené na ročních pohovorech a tabulkách plných čísel, jsou neefektivní. Demotivují ty nejlepší a u těch slabších nevedou k žádoucí změně. Zaměstnanec v takovém systému nevidí svůj přínos, nechápe, jak jeho práce ovlivňuje celkovou kvalitu produktu, a cítí se být jen kolečkem v soukolí. Moderní přístup, který prosazujeme, se zaměřuje na průběžný rozvoj. Nejde o to "ulovit" chybu, ale "odstranit příčinu", která k chybě vedla. Nejde o to "ohodnotit" minulost, ale "nastartovat" lepší budoucnost.
Jak Vás naučíme řídit výkon a zároveň budovat loajalitu?
Naše metodika stojí na třech pilířích, které transformují vaši firemní kulturu:
1. Společné stanovení jasných a smysluplných cílů (OKR)
Zaměstnanec musí přesně vědět, CO má dělat, PROČ to má dělat a JAK jeho práce přispívá k úspěchu celé firmy. Naučíme vás pracovat s metodikou OKR (Objectives and Key Results), která propojuje strategii firmy s konkrétními úkoly každého jednotlivce. Když technik ví, že jeho precizní práce na servisu konkrétního zařízení přímo ovlivňuje spokojenost zákazníka a opakovanou zakázku, jeho práce dostává nový rozměr.
2. Průběžná feedbacková kultura místo jednorázových hodnocení
Zapomeňte na roční pohovory plné stresu. Naučíme vás implementovat pravidelná, krátká a konstruktivní feedbacková setkání (např. každých 14 dní). Manager se stává koučem, který:
Tento přístup buduje důvěru. Zaměstnanec necítí strach hlásit problém, protože ví, že tým společně hledá nápravu, ne viníka. To je klíč k prevenci chyb a zvyšování kvality.
3. Zaměření na silné stránky a osobní rozvoj
Místo nekonečného boje s nedostatky se naučíme identifikovat a využívat přirozené talenty každého člena týmu. Zaměstnanec, který má možnost se rozvíjet v tom, v čem je dobrý a co ho baví, je:
Co vám tento přístup reálně přinese?
Rostoucí kvalita produktu/služby
Průběžná feedbacková smyčka a zapojení zaměstnanců do zlepšování procesy odstraňují chyby v zárodku.
Vyšší výkonnost a produktivita
Jasné cíle a odstranění překážek nastartují efektivitu celého týmu.
Snížení fluktuace a rostoucí loajalita
Zaměstnanci zůstávají tam, kde se cítí být vážení, slyšení a kde se mohou rozvíjet.
Nechcete už jen hodnotit. Chcete růst.
Správné řízení výkonu je nejefektivnější investicí do budoucnosti vaší firmy. Je to investice, která se mnohonásobně vrací jak v podobě vyšších zisků, tak v podobě silného a semknutého týmu.
První krok je nejjednodušší. Kontaktujte nás ještě dnes a domluvme si nezávaznou konzultaci. Společně proanalyzujeme vaši současnou situaci a navrhneme vám individuální plán, jak nastartovat růst výkonu, kvality a spokojenosti ve vaší společnosti.
Ekotern servis s.r.o. – Vaše cesta k moderní a úspěšné firmě.