Kurz je určen všem kteří už nechtějí mít sevřený žaludek pokaždé, když mají za úkol např. sjednání schůzky prostřednictvím telefonu či videohovoru nebo oslovit nové klienty firmy.
Jedná se zřejmě o nejméně oblíbené pracovní zařazení především pro to, co se ozývá na druhé straně, na straně volaného.
Kurz je určen všem, kteří přijali místo např. operátora, asistentky, ... a pro ty, kteří se chtějí naučit komunikovat po telefonu.
1. Přístup k telefonování a provádění zápisů
2. Reakce na nepříjemný hovor
3. Skladba rozhovoru - poslouchání a vstřícnost
4. Úvod, závěr a zpracování
Místo konání: Bašty 2 , Brno Palác Padowetz
Počet účastníků: Maximálně 8
Rozsah školení: 4hod.
Potřebujete-li další informace ke školení, napište nebo zavolejte